Data nașterii ...rămâne!

09.03.2016 16:38

Azi, la muncă în Ploiești. Mâine dimineață, tot aici, am de ținut o prezentare pe secția de Cardiologie. Prin urmare nu mă mai întorc în Brașov și îmi iau cazare în Ploiești. Îmi termin treaba, rezolv cateringul pentru mâine dimineață și mă duc să mă cazez. Aici, la recepție...nimeni. Văd pe masă un clopoțel din ăla ca în filme pe care trebuie să apeși pe bumbuț. Zgomotul invadează brusc încăperea. Preț de câteva secunde se mai aud reverberațiile clopoțelului și apoi liniște. Deodată încep să se audă pe hol...țoc, țoc, țoc, zgomot de tocuri care se apropiau. Taci că vine doamna de la recepție! Apare de după colț:

- Bună ziua.

- Bună ziua.

Dacă ar fi să o descriu de jos în sus ar fi ceva de genul: tocuri (cum altfel?), pantaloni din piele de penar bine mulați pe gambe și coapse, urmate de un bust impresionant cu decolteu generos.

- Aveți rezervare?

- Da. Traian Morar.

- Ați mai stat la noi?

- Da, am mai stat.

Verifică in calculator, găsește rezervarea, îmi verifică datele și întreabă:

- Brasov, Carpaților 11?

- Nu mai e valabil, am schimbat adresa și am schimbat și buletinul de curând.

Îi întind buletinul să facă altă copie, mai verifică o dată și mă trăznește cu concluzia:

- Aha, deci 6 a doua 79, ramâne!

Am rămas perplex...pauză de reacție...și mi-am înghițit cuvintele.

Știu! Tehnologia a avansat, îți poți schimba adresa, înfățișarea, numele, chiar și sexul dacă vrei neapărat, dar data nașterii...RĂMÂNE!

 

P.S. Să zicem că nu a fost atentă și s-a grăbit.