Blog Liviu Păsat

14.11.2015 17:55

 

De câteve zile m-am apucat să ascult dimineaţa, la cafea, podcast-urile de pe pagina lui Florin Roşoga (florinrosoga.ro/blog/pbp/) . Florin este blogger dar şi un cunoscut trainer care oferă servicii de coaching şi mentorat pe partea de dezvoltare personală. În aceste podcast-uri practic ia câte un scurt interviu altor traineri, bloggeri, mentori şi autori de cărţi din diferite domenii de dezvoltare personală. Ascultarea acestor interviuri îmi dă o notă de optimism, de pozitivitate şi mă ajută să-mi încep ziua de muncă cu un alt tonus (mai bun, evident). Prin intermediul podcast-ului pe care l-am ascultat azi pe Liviu Păsat şi am fost curios să accesez blogul sau (www.liviupasat.ro/blog/) . Am citit câteva articole şi îmi place tare mult cum scrie. Are un stil foarte fain, uşor de citit, articole nu foarte lungi şi dezbate teme interesante. Te încarcă de optimism şi găseşti în plus şi sfaturi bune. Aşadar RECOMAND!